DEFINICJE

UŻYTE W REGULAMINIE TERMINY OZNACZAJĄ:

  1. Wynajmujący –Kancelaria Obsługi Nieruchomości Westa Tomasz Mrożek 45-772, ul. Postępu 15, NIP 754-266-00-67, REGON 532311722;
  2. Najemca – strona Umowy Najmu zawartej z Wynajmującym,
  3. Umowa – umowa pomiędzy Wynajmującym a Najemcą, regulująca warunki najmu opisanego Boksu, którego dysponentem jest Wynajmujący,
  4. Obiekt – nieruchomość mieszcząca w Opolu 45-071 ul. Armii Krajowej 9,
    5. Boks – pomieszczenie znajdujące się w Obiekcie, przeznaczone do magazynowania rzeczy ruchomych należących do Najemcy,
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług najmu boksów magazynowych.

 

1 – POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1.  Niniejszy Regulamin reguluje stosunek najmu pomiędzy Wynajmującym a Najemcą w zakresie nieuregulowanym Umową.
  2.  Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie także we wszelkich kontaktach i transakcjach handlowych z Najemcami będącymi konsumentami w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu cywilnego podejmowanych z Najemcami na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    3.    Wynajmujący oświadcza, że posiada tytuł prawny do Obiektu oraz że służy mu nieograniczone prawo do wynajmu Boksów znajdujących się w Obiekcie.
    4.    W razie sprzeczności pomiędzy treścią Regulaminu a treścią Umowy Najmu pierwszeństwo mają postanowienia Umowy.
  3.  Najemca może kontaktować się z Wynajmującym za pomocą następujących kanałów komunikacyjnych:
  4. a) pisemnie – na adres korespondencyjny Kancelarii Obsługi Nieruchomości Westa Tomasz Mrożek, ul. A. Kośnego 11/1, 45-056 Opole,
  5. b) mailowo – na adres kontakt@safe-box.pl,
  6. c) telefonicznie – pod numerem telefonu 668-38-38-99


2 – PRZEDMIOT NAJMU

  1.  Przedmiotem najmu jest przestrzeń w Boksie, opisana w Umowie, będąca wyodrębnionym pomieszczeniem znajdującym się w Obiekcie, stanowiącym samodzielną całość.
    2.    Boks przeznaczony jest do przechowywania wszelkiego rodzaju rzeczy ruchomych, których posiadanie, wyrabianie, przetwarzanie, gromadzenie oraz obrót nie jest zabroniony przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
    3.    Rzeczy złożone w Boksie nie są oddawane Wynajmującemu na przechowanie. Boks nie może być przeznaczony przez Najemcę na cele mieszkalne ani na cele związane ze świadczeniem usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej – w przypadku Najemców prowadzących działalność gospodarczą. Najemca zobowiązany jest do użytkowania Boksu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  2.  Niedopuszczalne jest przechowywanie w Boksie przedmiotów i substancji:
    a)    których posiadanie albo wprowadzanie do obrotu jest nielegalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, pochodzących z przestępstw, toksycznych, łatwopalnych, żrących, wszelkiego rodzaju chemikaliów, śmieci, odpadów, nawozów, paliw, olejów, smarów, produktów spożywczych psujących się oraz zwierząt.
    b)    Najemca zobowiązuje się do przestrzegania zasady, że przestrzeń w Boksie nie będzie wykorzystywana przez niego na cele wskazane w ustawie z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. poz. 723;), tj. jako siedzibę lub adres korespondencyjny. 


3 – DOSTĘP DO BOKSU

  1.  Boks będzie udostępniony codziennie, przez całą dobę.
  2.  Wynajmujący udostępnia Boks wraz z mocowaniem umożliwiającym założenie kłódki. Najemca zobowiązany jest do zakupu kłódki we własnym zakresie, służącej do zamknięcia kontenera. Kłódka wraz z kluczem jest wyłączną własnością Najemcy. Wynajmujący nie posiada klucza do kłódki wykorzystywanej przez Najemcę.
  3.  Wraz z rozpoczęciem wynajmu, Najemca otrzymuje przestrzeń w Boksie do swojej wyłącznej dyspozycji przez cały okres wynajmu i z tą chwilą na Najemcę przechodzi całkowita odpowiedzialność za użytkowanie miejsca w okresie trwania Umowy. Strony zgodnie potwierdzają, iż wyłączną odpowiedzialność za przedmioty umieszczane w jednostce ponosi Najemca jako jego wyłączny dysponent.
  4.  Teren, na którym znajduje się Boks jest utwardzony, ogrodzony, monitorowany przez 24 godziny na dobę, zabezpieczony alarmem, oświetlony w godzinach nocnych..
    5.    Najemca oświadcza, że nie będzie dokonywał modyfikacji Boksu oraz instalacji znajdujących się wewnątrz. Jakakolwiek zmiana dozwolonego powyżej przeznaczenia Boksu przez Najemcę wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Wynajmującego. W przypadku braku takiej zgody, Wynajmujący jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym oraz niezależnie od innych środków przewidzianych dla Wynajmującego w Umowie lub przepisami prawa, Najemca zapłaci niezwłocznie karę umowną w wysokości odpowiadającej trzymiesięcznemu Czynszowi. 
  5.  Najemca powinien użytkować Boks tylko i wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem.


4 – OBOWIĄZKI WYNAJMUJĄCEGO

Wynajmujący obowiązany jest:

1) udostępnić na wyłączność Boks Najemcy poprzez oddanie mu do dyspozycji indywidualnego kodu dostępu do magazynu;

2) utrzymać Boks w stanie zdatnym do zrealizowania celu Umowy poprzez: 
a) sprawowanie ciągłego monitoringu Budynku, w którym znajduje się Boks; 
b) zapewnienie dostarczania energii elektrycznej do oświetlenia przestrzeni wspólnych dla wszystkich Boksów; 


5 – OBOWIĄZKI NAJEMCY

  1.  Najemca obowiązany jest:

1) korzystać z Boksu zgodnie z jego przeznaczeniem, przepisami prawa, Umową oraz Regulaminem; 
2) zwolnić Boks najpóźniej do końca ostatniego dnia trwania stosunku najmu, 
3) utrzymywać rzeczy złożone w Boksie w czystości oraz zachowywać porządek w Boksie; 
4) powstrzymać się od jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych oraz instalowania wyposażenia  Boksie bez uprzedniej pisemnej (pod rygorem rozwiązania umowy) zgody Wynajmującego; 

5) nie podnajmować lub oddawać w bezpłatne używanie Boksu bez uprzedniej pisemnej (pod rygorem rozwiązania umowy) zgody Wynajmującego;

6) ubezpieczyć we własnym zakresie złożone rzeczy , jeżeli uzna to za konieczne,

7) przestrzegać przepisów porządkowych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny; 
8) płacić czynsz i inne opłaty, o których mowa w Umowie lub Regulaminie; 
9) niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7dni od zajścia takiej zmiany) poinformować Wynajmującego o wszelkich zmianach danych podanych w Umowie, zmiany nazwy, nazwiska, firmy, miejsca zamieszkania, siedziby, statusu prawnego, konta bankowego, telefonów kontaktowych, Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP), numeru REGON. Jeżeli Najemca zawarł Umowę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku zmian podlegających wpisowi do właściwego rejestru związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej Najemca potwierdzi takie zmiany przez dostarczenie kopii odpowiedniego dokumentu z właściwego rejestru nie później niż w terminie 14 dni od dokonania wpisu takiej zmiany; 
10) strzec indywidualnego kodu dostępu do magazynu Najemcy na mocy Umowy. W przypadku uzasadnionego podejrzenia udostępnienia indywidualnego kodu dostępu osobie nieupoważnionej, Najemca zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić się do Wynajmującego o zmianę kodu dostępu.

11) usunąć na swój koszt wszelkie odpady, w tym opakowania (kartony, folie, palety), które służą wyłącznie na potrzeby Najemcy. 


6 – CZYNSZ I OPŁATY DODATKOWE

  1. Najemca zobowiązany jest do zapłaty czynszu i innych opłat w wysokości ustalonej w Umowie na podstawie wystawionej przez Wynajmującego fakty VAT.
    2. Najemca zgadza się, iż stawka czynszu podlega corocznej waloryzacji na następujących zasadach:
    Kwota czynszu będzie waloryzowana w oparciu o wskaźnik zmian cen towarów i usług publikowana przez GUS. Zmiana czynszu będzie następować w formie powiadomienia Najemcy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu ze skutkiem na koniec miesiąca i nie stanowi zmiany Umowy najmu.
  2. W przypadku braku płatności czynszu najmu za 1 pełny okres rozliczeniowy, Wynajmujący jest uprawniony do:
  • zablokowania dostępu do boksu magazynowego poprzez założenie dodatkowego zamknięcia. W przypadku uregulowania zaległości czynszowych wraz odsetkami, kontynuowanie wynajmu jest możliwe po zdjęciu dodatkowego zamknięcia i uiszczeniu przez Najemcę opłaty dodatkowej w wysokości 50 zł.
  • do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  • skorzystania z prawa zastawu na rzeczach Najemcy umieszczonych w boksie magazynowym.
  • opróżnienia boksu magazynowego z zawartości na koszt Najemcy.

 

7 – CZAS TRWANIA UMOWY

  1. Umowa może być zawarta na czas określony lub na czas nieokreślony.
  2. W czasie trwania Umowy zawartej na czas określony Najemca może opróżnić Boks i oświadczyć Wynajmującemu o braku zamiaru dalszego korzystania z Boksu. W takim przypadku Wynajmujący jest uprawniony do udostępnienia Boksu potencjalnym Najemcom. Sytuacja ta nie zwalnia Najemcy od obowiązku zapłaty czynszu oraz innych opłat do końca trwania Umowy. 


8 – ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Najemca jest odpowiedzialny za pieczę nad indywidualnym kodem dostępu. Każda osoba posiadająca indywidualny kod dostępu będzie traktowana, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, jako upoważniona przez Najemcę do korzystania z Boksu. W przypadku powierzenia przez Najemcę indywidualnego kodu dostępu osobie trzeciej, Najemca odpowiada za działania lub zaniechania takiej osoby, jak za własne działania lub zaniechania.
  2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności materialnej za żadne szkody wynikłe w majątku ruchomym Najemcy wynikłe na skutek włamania, kradzieży lub innych zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.). Ewentualne ubezpieczenie Najemca zawiera indywidualnie z wybraną firmą ubezpieczeniową. 
  3. Wynajmujący nie odpowiada za szkodę wyrządzoną Najemcy przez osobę, która bez zgody Najemcy posługiwała się indywidualnym kodem dostępu. 


9 – ZABEZPIECZENIE BOKSU

  1.  Każdy Boks jest zabezpieczony zasuwą posiadającą dwa otwory – jeden przeznaczony jest dla Najemcy, a drugi dla Wynajmującego.
  2.  Otwór przeznaczony dla Najemcy służy do zabezpieczenia Boksu przez Najemcę poprzez nałożenie odpowiedniej kłódki.
  3.  Usunięcie kłódki przez Najemcę równoznaczne jest z usunięciem rzeczy złożonych przez Najemcę w Boksie. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Najemcę bez zabezpieczenia. Pozostawienie kłódki przez Najemcę po wygaśnięciu Umowy jest równoznaczne z brakiem zwrotu przedmiotu najmu i skutkuje naliczaniem czynszu najmu (odszkodowania) za bezumowne korzystanie z Boksu.
  4.  Otwór przeznaczony dla Wynajmującego służyć będzie w granicach wykonywania przez Wynajmującego prawa zastawu na rzeczach stanowiących własność lub współwłasność Najemcy wniesionych do Boksu i realizacji przez Wynajmującego sprzeciwu odebrania przez Najemcę rzeczy złożonych w Boksie. W tej sytuacji Wynajmujący ma prawo zablokować dostęp do Boksu poprzez nałożenie własnej kłódki.


10 – WYPOWIEDZENIE UMOWY

  1.  Jeżeli Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony, stronom przysługuje możliwość rozwiązania Umowy z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
  2.  Wynajmujący jest uprawniony do natychmiastowego rozwiązania Umowy zawartej na czas nieoznaczony lub zawartej na czas oznaczony bez wypowiedzenia, jeśli zaistniała chociażby jedna z następujących przyczyn:
  3. a) Boks będzie wykorzystywany przez Najemcę w innym celu niż określony w Regulaminie lub Umowie,
  4. b) Boks będzie wykorzystywany przez Najemcę w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu lub Umowy,
  5. c) Najemca odda Boks lub jego część w podnajem lub do używania osobie trzeciej bez pisemnej (pod rygorem rozwiązania umowy) zgody Wynajmującego,

4) Najemca zmieni przeznaczenie Boksu lub dokona innych istotnych zmian bez pisemnej (pod rygorem rozwiązania umowy) zgody Wynajmującego,

5) Najemca uszkodzi w znacznym stopniu lub zniszczy Boks lub zachowanie Najemcy zagraża uszkodzeniem lub zniszczeniem Boksu lub mienia Wynajmującego lub innych najemców;
7) Najemca dopuszcza się zwłoki z zapłatą czynszu za co najmniej jeden pełny miesiące, a Wynajmujący wezwał Najemcę na piśmie do uiszczenia należności z tytułu czynszu lub innych opłat, udzielając mu w tym celu dodatkowego miesięcznego terminu;
9) nastąpi śmierć Najemcy będącego osobą fizyczną.

 

11 – PRAWO NAJEMCY-KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej.
  2.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
    3.    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Najemca obowiązany jest poinformować Wynajmującego o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną) przy wykorzystaniu następujących danych kontaktowych:
  • Kancelaria Obsługi Nieruchomości Westa Tomasz Mrożek 45-773 Opole, ul. Postępu 15, NIP 754-266-009-67, REGON 532311722,
  • kontakt@safe-box.pl
  1.  Najemca może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
    5.    Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Najemca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
  2.  W przypadku odstąpienia od Umowy Wynajmujący zwraca Najemcy wszystkie otrzymane od Najemcy płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni od dnia, w którym Wynajmujący został poinformowany o decyzji Najemcy o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Wynajmujący może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Najemcy Boksu z powrotem – chyba że zaproponował, że sam odbierze Boks od Najemcy.
  3.  Wynajmujący dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Najemcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Najemca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Najemca nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
    8.    Jeżeli Najemca zażądał rozpoczęcia świadczenia usług (udostępnienia Boksu do używania) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Najemca zapłaci kwotę proporcjonalną do zakresu świadczenia spełnionego do chwili, w której Najemca poinformował o odstąpieniu od Umowy.
    9.    Najemca zobowiązany jest do zwrotu (opróżnienia) Boksu w terminie 7 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Nieopróżnienie i niewydanie Boksu Wynajmującemu w tym terminie skutkować będzie naliczaniem kary umownej za bezumowne korzystanie z Boksu, począwszy od 8. dnia liczonego od dnia, w którym Najemca odstąpił od Umowy – § 5 ust. 1 pkt 3) lit. a) Regulaminu stosuje się odpowiednio.
  4.  Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się także do Najemców – osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (na podstawie wpisu do CEIDG).

 

12 – TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Reklamacje są możliwe na podstawie złożenia przez Najemcę reklamacji dot. całości lub części realizacji usługi, która to reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, zgodnie z umową, która każdy klient zawiera przed przystąpień do skorzystania z usług. Jej złożenie jest możliwe drogą mailową pod adresem kontakt@safe-box.pl, a jej rozpatrzenie trwa do 30 dni. 


13 – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1.  Administratorem danych osobowych Najemców w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) KANCELARIA OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WESTA TOMASZ MORŻEK 45-772 OPOLE, UL. POSTĘPU 15, NIP;754-266-00-67, REGON 532311722 W sprawach dotyczących danych osobowych Najemca może skontaktować się z Wynajmującym poprzez:
    •    e-mail: kontakt@safe-box.pl,
  •  pisemnie na adres Wynajmującego.
  1.  Dane Najemców przetwarzane będą zgodnie z warunkami określonymi w RODO oraz ustawie z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z dnia 2018.05.24) (UODO) na podstawie:
  2. a) Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w szczególności wykonywania uprawnień i obowiązków Wynajmującego wynikających z zawartej Umowy;
  3. b) uzasadnionego interesu Administratora (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w szczególności:
     w celu związanym z dochodzeniem, obroną czy ustaleniem wzajemnych roszczeń
    •    oferowania Najemcom bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług Wynajmującego w celu badania satysfakcji Najemców i określania jakości usług Wynajmującego,
  4. c) zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa mienia i osób, poprzez zastosowanie  monitoring wizyjnego,
  5. c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Wynajmującym (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym w szczególności w związku z dokonaniem rozliczeń i wypełnienia obowiązków księgowych i podatkowych,
  6. d) zgody Najemcy (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO), (np. podanie przez Najemcę numeru telefonu lub adres e-mail w celu wysyłania informacji handlowych lub komunikacji).
  7. e) dane osób reprezentujących Najemców będą przetwarzane przez Wynajmującego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu bezpośredniego kontaktu w związku z zawartą Umową.
     Wynajmujący przetwarza dane osobowe pochodzące bezpośrednio od Najemców, takie jak:
    •    nazwa firmy lub imię i nazwisko,
  •  adres firmy,
  •  NIP,
  •  PESEL,
  •  imię i nazwisko osoby reprezentującej,
  •  adres e-mail, jeżeli Najemca go udostępnił,
  •  nr telefonu, jeżeli Najemca go udostępnił,
  •  numer polisy ubezpieczenia Najemcy, jeżeli Najemca go udostępnił,
  •  numer rachunku bankowego,
  •   wizerunek, wygląd zewnętrzny.
  1.  Odbiorcami danych Najemców mogą być następujące kategorie podmiotów:
    •    wewnątrz struktury organizacyjnej Wynajmującego – upoważnieni pracownicy i współpracownicy,
    •    podwykonawcy, czyli podmioty, z których Wynajmujący korzysta przy ich przetwarzaniu, w tym między innymi firmy księgowe, firmy informatyczne obsługujące systemy teleinformatyczne, dostawcy systemów informatycznych, agencje marketingowe, wykonujące dla Wynajmującego akcje marketingowe, promocyjne i inne, które mają zawartą z Wynajmującym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    •    organy publiczne, instytucje lub podmioty trzecie uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, np. Urząd Skarbowy.
    6.    Dane osobowe Najemców nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, to jest poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    7.    Czas przechowywania danych osobowych Najemców jest uzależniony od podstawy lub celu przetwarzania tych danych, w tym w szczególności dane te będą przetwarzane:
    •    dane pozyskane w związku z zawartą Umową przechowywane będą do końca jej trwania powiększonego o okresy przedawnienia potencjalnych roszczeń, powstałych w związku z Umową lub upływu terminu obowiązków ewidencyjnych, księgowych, rozliczeniowych nałożonych przez prawo na Wynajmującego,
  •  dane kontaktowe dla potrzeb marketingu bezpośredniego produktów i usług Wynajmującego do czasu zgłoszenia uzasadnionego sprzeciwu wobec ich przetwarzania w tym celu,
    •    w sytuacji, gdy jakieś dane Najemców przetwarzane są przez Wynajmującego na podstawie udzielonej przez Najemcę zgody – do czasu cofnięcia tej zgody lub zdezaktualizowania się tych danych.
    8.    Najemcom przysługują, w stosownym przypadku, określonym w szczególności przez przepisy Art. 15-22 RODO:
  •  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  •  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  •  prawo do usunięcia danych,
  •  prawo ograniczenia przetwarzania przez Wynajmującego danych Najemcy,
  •  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (Najemca, którego dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jego danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Wynajmującemu nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Procedurę, dotyczącą podstaw oraz sposobu wyrażania sprzeciwu zawiera Sekcja 4 RODO),
  •  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Najemca w sytuacji uznania, że Jego dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, może złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego),
    •    prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem).
  1.  Najemcy mogą wykonywać przysługujące im prawa poprzez złożenie stosownego żądania pod adres email: kontakt@safe-box.pl, lub na adres siedziby Wynajmującego.
    10.    Podanie przez Najemcę danych jest dobrowolne, przy czym w niektórych sytuacjach jest warunkiem podjęcia przez Wynajmującego czynności, np. zawarcia i realizacji Umowy.
    11.    Niepodanie danych przez Najemcę uniemożliwi Wynajmującemu:
    •    świadczenie na rzecz Najemcy usług związanych z zawartą Umową Najmu, w tym wykonania przez Wynajmującego obowiązków, wynikających z niniejszego Regulaminu,
    •    udostępnianie Najemcom informacji, związanych z produktami lub usługami Wynajmującego,
    •    komunikację drogą elektroniczną lub telefoniczną.
  2.  Wszelkie informacje zawarte w niniejszym rozdziale, które dotyczą praw i informacji skierowanych do Najemcy, odnoszą się również do osób występujących w imieniu Najemcy (reprezentujących Najemcę).


14 – POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1.  Wynajmujący zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się wprowadzenie:

1) nowych przepisów prawnych oraz ich nowelizacje, interpretacji przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji innych właściwych w tym zakresie urzędów lub organów kontrolnych, jeżeli zmiany te spowodują niemożliwość lub znacznie utrudnią wykonywanie umowy na obowiązujących warunkach 
2) dostosowanie do koniecznych zmian w systemie informatycznym Wynajmującego, 
3) zmiany w ofercie Wynajmującego, w tym w szczególności rozszerzenia, ulepszenia funkcjonalności istniejących usług lub rezygnacji z prowadzenia niektórych usług oferowanych przez Wynajmującego.

  1.  W celu zmiany lub uzupełnienia Regulaminu Wynajmujący poinformuje Najemcę o proponowanej zmianie lub uzupełnieniu Regulaminu przynajmniej 14 dni przed ich wejściem w życie przez przesłanie listem poleconym/e-mailem jednego egzemplarza zmienionego Regulaminu na ostatnio znany adres właściwy do korespondencji lub w razie jego braku – na adres wskazany w Umowie. W przypadku, gdy Najemca nie zaakceptuje zmienionego Regulaminu, ma on prawo w tej samej formie rozwiązać Umowę w najbliższym terminie wypowiedzenia. Złożenie oświadczenia o braku akceptacji zmian jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy Najmu w terminach wypowiedzenia, o których mowa w zdaniu poprzednim. Nierozwiązanie przez Najemcę Umowy Najmu w powyższy sposób będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na proponowane zmiany Regulaminu. 
    3.    Jeśli Najemca wyraził zgodę na komunikację elektroniczną, korespondencja dotycząca stanu płatności Najemcy, w tym zaległości w płatnościach czynszu, w szczególności wezwania do zapłaty mogą być przesyłane również pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Najemcę, w związku z zawarciem Umowy.
  2.  Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy Najmu.